donderdag, december 5Groot in het brengen van klein nieuws
Shadow

Nelson Schoenen opent Premium store in Apeldoorn

Foto: Nelson Schoenen

Afgelopen weekend is de nieuwste winkel van Nelson Schoenen aan de Hoofdstraat in Apeldoorn in het voormalige CoolCat pand geopend. In deze premium store kunnen klanten terecht voor een uitgebreide collectie aan internationale schoenmerken voor dames, heren en kids.  

Nelson is inmiddels in veel lokale winkelcentra én grote Nederlandse steden een bekende naam onder de schoenenliefhebbers en is bezig met de volgende stap in de richting van een landelijke dekking. Zo vestigde Nelson zich eerder dit jaar in Groningen en Zwolle en is nu ook Apeldoorn aan de beurt.

Service en beleving
Nelson is in Apeldoorn nog relatief onbekend, maar daar maakt filiaalmanager Evelien Bessels zich geen zorgen om. ‘Met onze ruime schoenencollectie van populaire merken als Dr Martens, Timberland, Ecco en Skechers maar ook premium merken als Tommy Hilfiger en Calvin Klein heeft onze klant een ruime keuze. En doordat wij inspiratie en service voor de klant voorop te stellen zorgen we voor een ultieme shopbeleving!’. Daarnaast is offline winkelen met de online shopervaring geïntegreerd. Via de interactieve webzuil heeft de klant toegang tot een nóg bredere collectie. Is een schoen niet in de gewenste maat of kleur op voorraad in de winkel, dan wordt deze direct via de webzuil besteld en ontvangt de klant de schoenen de volgende dag thuis.

Over Nelson Schoenen
Met ruim 100 Nelson winkels en de succesvolle online webshop nelson.nl is Nelson Schoenen één van de grootste schoenretailers van Nederland. Binnen de brede collectie voor dames, heren en kinderen slaagt de klant bij Nelson zowel voor populaire merken als voor een aantrekkelijke private label collectie volgens de actuele trends. In de 13 Nelson Premium stores gevestigd op belangrijke A-locaties in de grote steden in Nederland, wordt de collectie aangevuld met hoog segment fashion merken als Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Hugo Boss en Steve Madden. Dankzij de duidelijke omnichannel-strategie gericht op beleving, service en innovatie staat de klant overal centraal, waar je Nelson ook tegenkomt. Naast de eigen verkoopkanalen biedt Nelson een deel van de collectie ook aan via online warenhuizen als Wehkamp, Bol.com, Kleertjes.com en Zalando. De andere pijlers van Nelson zijn de 45 monobrandstores van Ecco, Timberland en Skechers.