woensdag, april 24Groot in het brengen van klein nieuws
Shadow

Campagne #wijzijnapeldoorn van start

Foto: Gemeente Apeldoorn | Sven Scholten

Hoe beleeft een ondernemer of zorgmedewerker deze vreemde tijd? Waar worstelen jongeren of juist ouderen mee? Daarover gaat #wijzijnapeldoorn, een nieuwe campagne die dinsdag 1 december van start gaat. Hierin vertellen Peter, Maaike, Otman, Ton, Willy en 45 andere Apeldoorners welke impact corona heeft op hun leven. Je ziet hun gezichten de komende 6 weken in Apeldoorn en leest hun verhalen op inapeldoorn.nl.

Samen maken we de stad
Apeldoorners als Cees, Sharon, Lizzy, Elleke en Gino. Je komt ze tot half januari tegen in het straatbeeld, via social media, het stadsblad en op inapeldoorn.nl. Zij zijn Apeldoorn. Wij zijn Apeldoorn. Samen maken we de stad én onze dorpen. En delen we verhalen over onze levens. De één optimistisch en relaxed, de ander onzeker en verdrietig. Door Apeldoorners hun verhaal te laten vertellen geven we inkijkje in hun leven en denkwijze, en verbinden we mensen. Hun ervaringen zijn herkenbaar. In deze uitdagende tijd, met de feestmaand voor de deur, hopen we dat de #wijzijnapeldoorn-verhalen zorgen voor meer begrip onder elkaar. Zoals ondernemer Matt zegt in zijn verhaal “Als we allemaal wat meer op elkaar letten, krijgt iedereen automatisch wat meer aandacht.”

Alle verhalen lezen?
Tot half januari verschijnt er elke 2 weken een serie nieuwe verhalen. Volg Instagram of Facebook van @inapeldoorn en zie ze allemaal de revue passeren. De portretten in deze campagne zijn gemaakt door stadsfotograaf Sven Scholten.